Back to Top

Jeden Blog - wiele tematów.

Rola trenera sprzedaży w procesie sprzedaży i marketingu

Meneger sprzedażyNajlepszym sposobem zrozumienia tej roli jest przykład. Być może znasz termin „zimne dzwonienie”. Jest to akt dotarcia do kogoś, kogo nie znasz, z powodu, który nie ma nic wspólnego z jego firmą lub branżą. Chociaż te rozmowy technicznie nie są sprzedażą, nadal są ważnym elementem poszukiwania potencjalnych klientów i poszerzania bazy klientów. Jest jednak lepszy sposób na zrobienie tego. Coaching sprzedażowy polega na dopasowywaniu nowych potencjalnych klientów do umiejętności zespołu i budowaniu z nimi relacji, zanim staną się klientami. Pozwala to na nawiązanie osobistego kontaktu z potencjalnymi klientami i szybsze zawieranie transakcji niż dzwonienie na zimno.

Jak budować zaufanie w swojej firmie

Budowanie zaufania w firmie Jeśli chodzi o budowanie zaufania do Twojej firmy, skup się przede wszystkim na sobie. Musisz być aktywną i widoczną osobą w kulturze firmy, która sprawia, że jesteś godny zaufania, a ludzie czują, że mogą Ci zaufać. Spróbuj stworzyć kulturę przejrzystości i autentyczności, w której ludzie dzielą się swoimi przemyśleniami i obawami. To wspaniale, gdy ludzie czują, że mogą wyrazić swoje myśli i obawy, ponieważ zdrowo jest być otwartym na swoje uczucia. Potrzebna jest kultura przejrzystości i autentyczności, w której ludzie dzielą się swoimi przemyśleniami i obawami.