Uncategorized

Stawiasz na pozycjonowanie stron? Unikaj bana od Google!

Prowadzenie skutecznej kampanii marketingowej to klucz do sukcesu dla każdej firmy, jednak aby osiągnąć cel, niezbędne jest unikanie błędów. Te mogą zdarzyć się również w przypadku pozycjonowania stron w Poznaniu i jakimkolwiek innym mieście, a ich popełnianie może wiązać się z banem od Google. Sprawdźmy zatem za co karze wyszukiwarka i jakie działania związane z SEO należy omijać szerokim łukiem!

Pozycjonowanie stron w Poznaniu – te działania sprawią, że zostaniesz ukarany!

Kluczem do zrozumienia tego, jakich błędów należy się wystrzegać, jest poznanie Black Hat SEO – nielegalnych metod promowania witryn, które były bardzo popularne jeszcze kilkanaście lat temu. Dzisiaj, dzięki rozwojowi algorytmów Google oraz przykładania ogromnej wagi do jakości stron, takie oszukiwanie wyszukiwarki nie jest wskazane i może narazić Twoją witrynę na różnego rodzaju kary – w konsekwencji pozycjonowanie stron Poznan okaże się niemożliwe.

Jakich działań należy więc unikać?

  • maskowania treści, a więc pokazywania Google innych treści, niż w rzeczywistości znajdują się na stronie.
  • przesycania treści słowami kluczowymi, co Google może odebrać jako spam – w ten sposób zamiast skutecznego pozycjonowania strony, możesz narazić się na bardzo dotkliwą karę.
  • automatycznego generowania treści, bo jak wiadomo content jest dzisiaj bardzo istotnym elementem SEO – niskiej jakości teksty będą automatycznie wykrywane przez roboty Google i nie przyniosą Ci żadnych korzyści,
  • tworzenia niskiej jakości witryn, pozbawionych contentu, grafik czy przydatnych rozwiązań dla użytkowników – wynika to z dbałości wyszukiwarki Google o to, aby jakość witryn internetowych była jak najwyższa,
  • ukrywania treści w kodzie, np. stosowania białych liter, w których upchnięte są słowa kluczowe, na białym tle – to bardzo niewłaściwe posunięcie, które roboty Google są w stanie bardzo szybko wykryć.

Część z tych błędów, jak np. upychanie słów kluczowych czy też niskiej jakości treści, można popełnić całkowicie nieświadomie, dlatego też warto cały czas poszerzać swoją wiedzę na temat pozycjonowania. Musisz też wiedzieć, że Google nie najlepiej traktuje strony, które mają nieprawidłowy profil linków, są niedostosowane do urządzeń mobilnych, wolno się wczytują albo nie posiadają certyfikatu bezpieczeństwa – warto więc zadbać o taką optymalizację strony, by spełnić wymogi wyszukiwarki.

Jak uniknąć błędów?

Najlepszym rozwiązaniem jest w tej sytuacji jest oczywiście skorzystanie z usług doświadczonej i profesjonalnej agencji SEO – to właśnie specjaliści zadbają o skuteczną promocję Twojej witryny i sprawią, że nie popełnisz jakichkolwiek błędów. Czym zajmą się oni, by Twoja strona mogła znaleźć się w TOP 3?

  • Przeprowadzą audyt strony i zoptymalizują ją w taki sposób, aby jej działanie techniczne było perfekcyjne.
  • Dobiorą odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym możliwe będzie promowanie witryny na odpowiednie, trafione hasła.
  • Zadbają o link building (linkowanie), co znacznie przyspieszy awans strony na wysokie pozycje w Google.
  • Zadbają o content na Twojej stronie, dzięki któremu nie tylko spełnisz wymogi Google, ale też dostosujesz stronę do potrzeb użytkowników.