Uncategorized

Program do obsługi klienta, oprogramowanie call center.

Firma Spikon stawia na to, aby program do obsługi klienta był łatwy i intuicyjny w obsłudze. Dzięki czemu klient, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez poświęcania cennego czasu na naukę. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Pracownicy Call Center zagwarantują profesjonalną pomoc i indywidualnie do potrzeb klienta i wielkości jego firmy. Niezwykle ważne jest to, że oprogramowanie umożliwia odnalezienie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna firma nie chce tracić cennych klientów, poza tym dobry kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej działalności. Dla firm, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center klienci mogą w prosty i szybki sposób przeprowadzić rozliczenia kampanii i konsultantów call center. Klienci mogą również ocenić kompetencje i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel przedsiębiorstwa, będzie zdawała sobie sprawę z tego, jakie ewentualne zmiany dodać, aby poprawić i usprawnić relacje ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy, w czasie oczekiwania klienta na połączenie z konsultantem słyszy on muzykę, którą klient firmy Spikon może wybrać według swoich preferencji. Dodatkowo osoba czekająca na połączenie będzie zawiadamiana na bieżąco o długości oczekiwania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących na rozmowę.

Spikon: oprogramowanie do kontaktów z kontrahentami

Firma Spikon gwarantuje swoje usługi(dialer, Voicer)) na najwyższym poziomie, dopasowuje swoją ofertę indywidualnie do potrzeb i wymagań każdego właściciela firmy. Konsultanci firmy Spikon posiadają wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego proponują swoim klientom profesjonalne oprogramowanie call center, do którego będą mieli dostęp z każdego miejsca na całym świecie. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy klient otrzymał jak najszybsze i profesjonalne doradztwo w wyborze odpowiedniej oferty. Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny jest nieustanny rozwój przedsiębiorstwa, dlatego oferuje swoim klientom możliwość negocjacji warunków umowy. Jest to szczególnie ważne dla początkujących działalności, aby nie musieli oni ponosić wielkich kosztów związanych z budowaniem firmy. Warto też zaznaczyć, że każdy przedsiębiorca ponosi stosowną opłatę tylko w momencie, kiedy używa danej usługi. Spikon dba o to, aby każdy właściciel przedsiębiorstwa mógł rozwijać swoją firmę i usprawniać jej funkcjonowanie dzięki usługom Spikon. Firma nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby ciągle podnosić jakość swoich ofert. Każdy przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów związanych z instalacją oprogramowania, a Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Firma ma na swoim koncie współpracę z wieloma przedsiębiorcami, którzy nawiązują współpracę na dłuższy czas. Spikon ciągle się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej firmy.