Uncategorized

Co kryje się po pojęciem pozycjonowanie?

Pozycjonowanie oznacza szereg działań, które polegają na manipulowaniu oraz wpływaniu na algorytm Google w taki sposób, aby nasza strona internetowa znalazła się jak najwyższej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonować można na przykład lokalnie, wtedy zasadne są działania SEO z uwzględnieniem pozycjonowanie Warszawa.

Jakie są koszty pozycjonowania?

Wiemy już mniej więcej, czym jest Warszawa pozycjonowanie, jednak musimy także zdawać sobie sprawę, ile to może nas kosztować. Jesteśmy właścicielami firmy, zależy nam na zwiększeniu rozpoznawalności naszej firmy oraz chcemy także pozyskać wielu nowych klientów. W takim wypadku powinniśmy zastanowić się nad wyborem skutecznej i profesjonalnej agencji SEO, która podejmie się usługi pozycjonowania naszej strony internetowej. Wiąże się to jednak z pewnymi stałymi comiesięcznymi opłatami. Na pewno nie warto powierzać działań SEO (inne określenie pozycjonowania) jednoosobowej firmie, gdyż zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest zlecenia usług pozycjonowania zespołowi specjalistów. Na pewno nie możemy zlecić działań SEO niezbyt doświadczonej firmie, która nie wywiąże się prawidłowo z powierzanego jej zadania. W takim wypadku stracimy i czas i pieniądze, a tego na pewno chcielibyśmy uniknąć. Wiele firm ustaliło minimalną miesięczną stawkę pozycjonowania strony firmowej, która może zaczynać się od 2000 zł w wersji podstawowej do nawet 3500 zł w wersji Premium. Wobec tego, jako przedsiębiorcy, sami musimy rozważyć, na jakie efekty liczymy, kiedy chcemy podpisać umowę długofalową z wybraną przez nas agencją pozycjonującą. Na rynku działają również naciągacze, którzy proponują usługi SEO w kwocie 100 – 150 zł. Na takich pozycjonerów powinniśmy uważać. Jest spora szansa, że nie wywiążą się z powierzonego im zadania i nie będą skuteczni. Mogą także pojawić się problemy z odzyskaniem zainwestowanych pieniądze. Jak widać, powinniśmy brać pod uwagę wyłącznie rzetelne i sprawdzone firmy, które nie zawiodą naszych oczekiwań.

Dlaczego dobrym rozwiązaniem jest płatność za efekt?

Już wcześniej dowiedzieliśmy się, ile mogą wynieść koszty związane z usługami pozycjonowania. Firmy profesjonalne proponują swoim klientom pozycjonowanie w oparciu o umowę, która uwzględnia stałe, miesięczne opłaty w formie abonamentu. W przypadku amatorskich firm spotykana jest często oferta płatność za efekt. Oznacza to, że proponują nam one usługi SEO, pobierając opłatę wyłącznie wtedy, kiedy uda się osiągnąć oczekiwane pozycje w wyszukiwarce Google (to rozumiemy pod pojęciem pozycjonowania Warszawa). Dobrze brzmi, prawda? Jednak takie firmy często stosują kruczki prawne w umowie, przez co nie dokonają zwrotu zainwestowanych pieniędzy, gdyż podpisaliśmy umowę, z której wynika, że jednak w przypadku niepowodzenia nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Na takie firmy z pewnością musimy uważać. Przed wyborem odpowiedniej dla nas agencji SEO, zapoznajmy się z opiniami klientów, którzy wcześniej korzystali i nadal korzystają z usług danej firmy.